E ISTORIE. AM ACCEPTAT DEJA SCLAVIA AȘKENAZĂ


Cu toată opoziția și strigătele lui Șoșoacă, care s-a lăudat că din cauza ei Zelensky a fugit din România, deși nu așa au stat lucrurile, așkenazul ucrainian a obținut ce și-a dorit de la noi, într-un timp record. Ca mesager al greilor bancari, așekenazi și ei, el a poruncit slugilor sale de aici că trebuie să le primim cerealele modificate genetic și infestate, că România și Bulgaria TREBUIE să fie căile de acces ale cerealelor lor către UE și alte state, după ce vecinii noștri l-au trimis la plimbare. Cehia, Slovacia, Ungaria, Polonia au interzis intrarea infestatelor pe piețele lor, la preț de dumping, pentru a-și proteja fermierii. O măsură normală, pentru națiunile lor. Noi în schimb, cu lideri-păpuși, marionete, cu instituții la fel, am acceptat să ne ”ucidem” producătorii. Jenant, criminal, penal. De ce? Pentru că această faptă se numește subminare a economiei naționale. Pățește cineva ceva? E tras la răspundere Iohannis, Ciolacu, Ciucă? Nu, își iau salariile babane mai departe, ca orice slugă obedientă.
Făcuți preșuri la picioare așkenaze, noi, ca orice fraier, le-am deschis granițele din prima zi după ce am fost aburiți de o presupusă invazie care nu a avut loc. Din toată sărăcia noastră, i-am primit cu brațele deschise și pline. I-am poftit în casele noastre. Le-am dat să întingă în același blid cu noi. Le dăm 12.500 de lei pe lună/familie, 3.700 de lei/lună de copil așkenaz, în timp ce alocația pentru copiii noștri este de 253 de lei/lună. Unii dintre ei, puțini la număr, s-au bucurat de ospeție, alții nici nu ne-au băgat în seamă: au trecut pe lângă noi în viteză, cu limuzine de lux, împroșcându-ne cu noroi, umplându-ne stațiunile ca belferii. Le-am dat tot ce au poftit. Le-am făcut până și canal de televiziune. Le-am cocoțat steagul pe stâlpi lângă cele ale NATO sau UE. Am deschis frontierele și am lăsat să treacă pe drumurile noastre prăpădite convoaie nesfârșite cu arme. Am deschis Dunărea și le-am lăsat să treacă spre Europa barjele cu cereale infestate și ieftine, care ne distrug agricultura și burțile. Din cauza lor sărăcim noi de la o zi la alta. Fără să ne spună cineva, ”refugiații” ăștia, pe care îi ținem ca niște nababi sunt, majoritatea, etnici iudei, în timp ce ucrainienii get beget și minoritățile din spațiul ucrainian sunt obligați să fie carne de tun pentru tancurile și artileria rusească.
Ne-am băgat până în gât într-un război care nu este al nostru. Și în care riscăm să dispărem cu totul. Dar Ei? Cum au tratat jertfele noastre? Cu un an înainte de ”invazie”, Zelenski declara: „Bucovina de Nord a fost ocupată de români”. Nu a retractat nici până azi. Și cum spunea, într-un articol, jurnalistul Adrian Pătrușcă de la Active News: ”Puterea de la București nu a suflat nici o vorbă despre această mârșăvie. Abia în 2022 a fost descoperită de presa alternativă. Atunci au fost activați în grabă spălătorii de creiere și influencerii, explicându-ne că Zely nu a zis ce a zis. Că am înțeles noi greșit. Că înțelesul s-a pierdut în translație. Z e un om bun. Z e un om drept. Z e un erou. Z nu greșește niciodată. Doar că, uneori, traducătorii mai greșesc. La două săptămâni de la începutul războiului ne-au doborât un avion și un elicopter, după o rețetă pe care aveau să o mai breveteze și în Polonia. Opt morți. Dar Z nu greșește niciodată. Așa că Bucureștiul a zis că au căzut de la vânt. Pentru curajul de a fi rostit adevărul, că Bucovina de Nord, Herța și Bugeacul aparțin de drept României, profesorul Andrei Marga a fost trecut de securitatea iudeo-așkanază din Kiev pe Lista Morții, ca și Șoșoacă, ca și alții care îi critică. Pot fi executați oricând”.
Niciun oficial de la București nu a protestat față de amenințarea lor cu moartea în cel mai pur stil mafiot. Nici un intelectual din cei atât de vocali în vremuri line ca Liiceanu, Pleșu, Patapievici, nu s-au solidarizat măcar cu Marga dacă pe Șoșoacă o urăsc. Cârpele nu protestează. Românilor de la ei le-au interzis să învețe în limba maternă, să aibă Tv în limba maternă, să meargă la bisericile românești, în tip ce noi, lașii, le-am dat TV, îi ținem ca pe nababi. Biserica noastră a răspuns plescâind fin din vârful buzelor: „Nu țin de NOI”. Apoi au început să vâneze românii cu arcanul pe străzi și să-i trimită pe front. Să moară pentru peticul de pământ pe care sunt acuzați că l-au ocupat. La București, nici un murmur de protest. „Sunt românii LOR. Să își facă datoria față de patria LOR.” Ne-au ciuntit Delta, bogăția noastră naturală, pentru a lăți Canalul lor Bîstroe. Ne-au atacat ultima bogăție care ne-a mai rămas, după ce au fost scoase la mezat resursele subsolului, munții, apele, pădurile.
Diplomația noastră, cu umilință și lașitate, și-a adunat complexată anumite cuvinte, cerând Kievului o explicație în stil de sclavi: „Scuze că vă deranjăm, dorinți cumva să vă extindeți?”. Deranjat, Zely ne-a sictirit scurt: „Avem alte priorități acum”. Potăile diplomației dâmbovițene au tulit-o rapid cu coada între picioare, fericite să scape doar cu atât. În meseria asta, conservarea pielii e esențială: fiecare pentru SRI, SIE, DIE. În fine, să închei și eu ca și jurnalistul Active News: nu s-a găsit nimeni care să îi altoiască una peste bot așchimodiei în kaki. Niciodată otrava lor nu a fost atât de întinsă peste noi. Niciodată statul marionetă nu a fost atât de slăbit. Niciodată pericolul de extincție nu a fost atât de mare.Și, ca cireașa de pe tort, au intrat în scenă și cei de la Liga Mare, Israelul. Doamne, ai milă de noi, că dușmanii nu culcă-te, sunt chiar proprietarii casei noastre!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Episodul 3 - Marea mutare

Statele membre obligate să-și injecteze cetățenii ca să nu plătească despăgubiri către Pfizer

Citiți, citiți și iar citiți până ÎNȚELEGEȚI!!!! ⚠️ CRUNTUL ADEVĂR DIRECT DIN GURA CELUI CARE A BREVETAT OXIDUL DE GRAFEN CA ARMĂ HEMATOLOGICĂ * CÂT MAI AU DE TRÃIT "IMUNIZAȚII"❓